بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


از رضا حسن زاده و هومن جعفری یاد بگیریم!

http://upload7.ir/imgs/2014-03/25799474401837836718.jpg

اما هومن جعفری از نویسندگان آبی نویس بسیار خوش سلیقه و با ذوقی که  با مطالب و تحلیل هایش در روزنامه استقلال جوان چند سالی همراه بودیم و حالا اگر اشتباه نکنیم در روزنامه ایران ورزشی فعالیت میکند و احتمالا سردبیر مجله فوتبال همه می باشد در خصوص ناکامی استقلال برخلاف خیلی از اهالی رسانه اظهار نظر فنی نکرد و خودش را به عنوان یک روزنامه نگار محق به صحبت در خصوص مسائل فنی نمی دانست!
این  صحبت وی درس بسیار خوبی حداقل برای ما بود که افرادی هستند که در متن ورزش می باشند و خودشان صاحب نظر میباشند،اما وقتی در یک رسانه ملی حاضر میشوند برای نشان دادن خودشان و اطلاعات فنیشان_ با وجود اینکه از اهالی رسانه و صاحب فکر و نظر میباشند_ از صحبت کردن درموردمسائل فنی حداقل درچنین مواقع بحرانی خودداری  میکنند.
جالب است بدانیم که هومن جعفری جز ارادتمندان خاص ناصرحجازی بوده و به قول دوستان ناصری اصیل می باشد!منتهی در چنین ایامی تعصب و عرق به تیم محبوبش اجازه انتقادات حتی منطقی و اصولیش را به خود نمی دهد.
هومن جعفری در خصوص ناکامی و نتایج بداین روزهای استقلال به عدم کمبود مهره و از همه مهمتر مسائل روحی روانی اشاره داشت و خیلی زیبا از ضررهای که استقلال در غیاب آندو تیموریان در بازی مقابل ملوان و الریان کرده بود صحبت به میان آورد.
از دیدگاه این  روزنامه نگار با وجود اینکه تیموریان نمی تواند فعلا برای استقلال به مدان برود،لازم و ضرروی دانست که در اردوی استقلالی ها حاضر باشد و با طنازی و شوخی های که با بازیکنان و حتی کادرفنی میکند،سعی در بالا بردن روحیه هم تیم هایش داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 12 / 1392برچسب:اهالی رسانه,استقلال,پیشکسوتان آبی,رسانه ملی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com